EDUCACIÓ PRIMARIA 


 

Els alumnes a educació primària comencen a ser capaços de seguir una conversa a classe, a entendre sense dificultats les explicacions dels docents i a fer propostes personals, ja siguin demandes o opinions.

A Riding aprofitem aquesta època d’efervescència per a treballar els valors democràtics a l’aula, per a ensenyar-los a resoldre situacions pràctiques a nivell social (petits conflictes, diversitat d’opinions…). Les habilitats socials tenen una importància decisiva a classe: respectem, tolerem i convivim amb la diversitat i afavorim la inclusió i la integració.

Tots i totes sumem en el grup, cadascú aporta les seves habilitats, les seves inquietuds i el seu toc personal, propi de cadascú.

Aprenem a parlar davant els companys i companyes, a debatre, a compartir i a respectar materials, a l’hora que aprenem una llengua que ens serveix de mitjà de comunicació durant el 100% de la classe.

Aprofitem per a fer esclatar les habilitats de lectura i escriptura que són tan presents en l’etapa, fent tasques com escriure llibres plegats, enviar cartes a escoles d’altres països…

L’educació primària també els prepara per a l’institut i, per tant, treballem tècniques d’estudi com els resums, els esquemes i els gràfics que fan més clares les informacions a recordar.

A primària els projectes ja són més sofisticats i van des de la robòtica a la gravació d’una pel·lícula amb guió propi. Tota una veritable aventura!

139-educacio-intantil-1-riding
140-educacio-intantil-2-riding
141-educacio-intantil-3-riding
142-educacio-intantil-4-riding
143-educacio-intantil-5-riding
144-educacio-intantil-6-riding
145-educacio-intantil-7-riding